Istorija LOCTITE brenda
Priča do sada


S tradicijom od 50 godina, Loctite je globalni lider u pouzdanim rešenjima lepljenja. Naš asortiman proizvoda dostupan je u više od 80 zemalja i poznat je po svojoj izuzetnoj brzini, snazi, dugotrajnosti i jednostavnosti korišćenja. Potrošači širom sveta oslanjaju se na Loctite kada trebaju brza, snažna i dugotrajna rešenja za popravke. Naša predanost istraživanju i inovativnim tehnologijama čine nas vodećom robnom markom za lepkove.

2016

Relaunch celog asortimana Super Bond lepka: novi dizajn i nova formula - sada otporno na vodu, udarce i temperaturu (od -50°C do +120°C)!

2014

Ponovno lansiranje Super Glue Power Flex. Snažan i fleksibilan lepak vraća se na scenu s još snažnijim ključnim vizualom: Hanging Man sada visi s fleksibilnog trampolina!

2012

Ponovno lansiranje Super Glue Power Flex. Snažan i fleksibilan lepak vraća se na scenu s još snažnijim ključnim vizualom: Hanging Man sada visi s fleksibilnog trampolina!

2010

Lasiranje Power Easy s produženim vremenom sušenja koji omogućava repozicioniranje i poravnavanje.

2008

Lansiranje prve fleksibilne  tekuće formule koja trenutno lepi: Power Flex.

2006

Dolazi do ponovnog lansiranja tekućeg lepka koji trenutno lepi s formulom otpornom na udarce.

1997

Nemački proizvođač Henkel kupuje Loctite Corporation.

 

 

1975

Loctite je pozicionirao lepak koji trenutno lepi, ne samo kao stvar bez koje se ne mogu zadovoljiti potrebe industrije, već kao i svakodnevne potrebe lepljenja u domu.

 

1968

Loctite Corporation ušao je na automobilsko tržište sprečavajući vibracije motora od slabo zavarenih zatvarača.

1960

Do 1960.godine prodaja je dosegnula brojku od milion dolara. Loctite je razvio prvu marketinšku strategiju: "Mi ne prodajemo samo bočicu lepka, mi prodajemo sastav.", naglašavajući Loctite-ovu bitnu ulogu u održavanju dugovečnosti mašina u industriji.   

Na početku 1960-ih tim poznavaoca otkrio je cianoakrilate koji su razvijeni kao deo Loctite branda. Ova revolucionarna akrilna baza, danas poznata kao lepak koji trenutno lepi, odmah se suši na sobnoj temperaturi, lepeći se pritom na gotovo sve površine i materijale s kojima dođe u dodir.

1953


Na svim vrstama mašina, kao što je još uvek slučaj i danas, trenje uzrokuje trošenje, popuštanje vijaka i curenja. Ova situacija dugo je bila prihvaćena kao jedan od nerešivih problema sve dok otac i sin, Dr. Vernon Krieble i Robert Krieble, doktori hemije, nisu izumeli anaerobni lepak u laboratoriji na Trinity College u Connecticutu. 

Ova jedinstvena smola očvrsne u nedostatku vazduha i jednom kada se doda vijcima i matici i popuni praznine između drži ih na jednome mestu. Jednom kada je proizvod razvijen za komercijalno tržište, Krieble je osnovao poduzeće American Sealants.